Lucas小旅行:倫敦金絲雀碼頭(Canary Wharf)

Lucas舊年年尾黎英國客串第四台嘅內閣辦公室(The Cobra),

但點知香港突然之間封關,搞到我一直返唔到香港, 

錯過左拍好多節目同廣告嘅機會 >< 

英國又咁岩lockdown,冇得出街,長期住酒店唔係咁理想,

咁我不如租一個大小小嘅地方寫下post同好好休息下!

咁我果時就揀咗一個性價比幾高又安全嘅地方:金絲雀碼頭⛵️(Canary Wharf)



呢度類似香港嘅金鐘,所以好多投資銀行嘅總部都係呢度,

Lucas都有唔少同學仔由香港分部轉黎呢邊返工,

由於係國際金融機構嘅關係,英國稅後嘅人工同香港都係差唔多,

所以對生活品質唔會有太大影響,不過聽聞工時都係一樣好長,

我都係半夜先搵到佢地食飯啦...





除咗搵工之外,講下呢一區嘅衣食住行,一落街就有商場,

我淨係帶咗好小衫黎英國,我著開嘅英倫風、法國風同北歐風係呢度都好易搵到,

好似有低價位Zara COS! 運動品牌有我好鍾意嘅lululemon ,或者去JD Sports一次搵到晒Nike/ Adidas/ Fila/ Champion! 


家品有北歐風嘅Flying Tiger,英倫風嘅John Lewis! 

至於超市呢有皇室御用超市等玫瑰(Waitrose)入面有海鮮賣嫁!


如果想買中日韓食材可以去天天超市,呢度嘅食材調味好齊,譚仔都煮到!





行到攰仲可以飲番杯珍珠奶茶,有兩間台灣過江龍,

我鍾意萬波嘅珍珠奶茶,一方水果茶係用新鮮水果整,我都好鍾意❤️

中餐有皇朝酒家,香港都有分店嫁,品質有一定嘅保證!

呢邊仲有好多好食嘅野,大家留意我IG/ FACEBOOK會慢慢介紹!


呢度嘅交通算好好,佢雖然坐落Zone 2,

由於係金融區嘅關係,有好多車會停呢度,

所以可以話係四通八達!


咁到底金絲雀碼頭好唔好住呢?

Lucas住屋有幾個條件呢度都唔難搵到,

第一:勁近地鐵站,英國冬天真係好難頂,

而且倫敦塞車問題好嚴重,住得近地鐵真係好重要!


第二:要近商場,因為我唔鍾意開車,

冬天要出街買野又係好痛苦,依家樓下有商場有茶飲幾唔錯!


第三:要有會所設施!依家我落樓下就有水游有gym做,

如果冬天要去大老遠做,我會冇動力去,變肥仔><


第四:治安好!我係英國都試過比人搶野,住好小小嘅區當買保險啦!


第五:有河景,我係香港都望到維港景,咁要係倫敦都要搵到差唔多嘅!


所以我住咗係度一段時間都覺得唔錯,下次再帶大家睇吓其他地方啦!










Lucas小旅行:倫敦金絲雀碼頭(Canary Wharf) Lucas小旅行:倫敦金絲雀碼頭(Canary Wharf) Reviewed by logbook on 凌晨4:47 Rating: 5

沒有留言:

top navigation

ads 728x90 B
技術提供:Blogger.