Lucas小食家:西環吃大餐 Cafe 2 Oyster and Grill





通常行過西環,我都係食打冷或者煲仔飯,最近見到Cafe 2 Oyster and Grill,入去飲返兩杯先。

餐廳最出名的是$88任飲,加$18送兩隻生蠔。

我點的是白酒的house wine,喝下去唔太dry,亦唔澀,容易入口。

食物方面,先來Pacific gem生蠔,味道比較甜。再來,濃濃的蠔湯,湯入面的蠔都幾大隻,完全是一個「蠔」的盛宴。

主菜有燒海鮮拼盤,入面有帶子、魷魚、龍蝦及翡翠螺,一邊任飲白酒再一邊食,完全能帶出食物的鮮味。



全日的重頭戲是牛扒,十分厚身,我很喜歡。



最後是甜品,入面不但有雪糕,亦有啫喱糖及Oreo,唔會太悶。

呢個餐廳的$88任飲加$18生蠔真的讓人有喜出望外的感覺,有機會一定會再來!

Lucas小食家:西環吃大餐 Cafe 2 Oyster and Grill Lucas小食家:西環吃大餐 Cafe 2 Oyster and Grill Reviewed by logbook on 晚上9:34 Rating: 5

沒有留言:

top navigation

ads 728x90 B
技術提供:Blogger.